A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is a sandwich."

Fordítás:Az egy szendvics.

3 éve

11 hozzászólás


SzorgalmasTanulo

Az egy szendvics.

3 éve

bpeti06

igen

3 éve

Zoltan49

Miért nem jó, vagy mikor mondják: This is a sandwich. Mi a különbség?

3 éve

Balzscsi

A This is... jelentése - Ez egy szendvics.

2 éve

HJWdesign

Az 'It is' nem 'ez'-t jelent? És akkor az 'az' lenne a 'That'. Én azt hittem, így van :-

2 éve

pjzmin1

Az szendvics. Ugyanolyan!Miért nem" jó??

2 éve

MolnrCsibe

H

9 hónapja

MolnrCsibe
9 hónapja

MolnrCsibe

H

9 hónapja

Zalan.

Miért nem enged át egy irás beli hibànál?

7 hónapja

JooJanosne

Ez egy szendvics

5 hónapja