Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Van wie is de jas?"

Vertaling:Whose coat is it?

3 jaar gelden

10 opmerkingen


Annewien

waarom is from who is the coat niet goed

2 jaar gelden

LangeLex
LangeLex

Het makkelijkste kan je het onthouden als ''wiens'' / ''wie zijn'' Wiens jas is dit? Whose coat is it?

1 jaar gelden

Truus35321

Goede tip,bedankt Truus

1 jaar gelden

HJ9h14

Dat is letterlijk vertaald uit het Nederlands. De Engelse boegen het samen tot Whose

2 jaar gelden

dieferent

dus? daarom kun je het letterlijke niet gebruiken? anders is dit geen eens engels...

2 jaar gelden

zaynabelyah

Ik had 'who's jacket is this' Waarom zit ik fout aub?

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Omdat dat zeg je als 'whose coat is this' En ook omdat 'whose coat is this' betekent 'wiens jas is dit?' Of 'van wie is deze jas?'

1 jaar gelden

Yatooki

bij google translate stond er dit " who is the jacket" en bij jullie 'whose coat is it " ik denk dat jullie het fout hebben hoor

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Who is the jacket = Wie is de jas?

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Google translate is an automated translator, which is something completely different: Duolingo has a database of SENTENCES, not just isolated words. Another problem with google translate and the like is that the software has to figure out ('think') what the grammatical category and function is of a certain word is. This far, only actual human beings can do that (otherwise there'd be no point in studying at University to become a translator, which many people do).

1 jaar gelden