Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Van wie is de jas?"

Vertaling:Whose coat is it?

3 jaar gelden

5 opmerkingen


Annewien

waarom is from who is the coat niet goed

2 jaar gelden

LangeLex
LangeLex

Het makkelijkste kan je het onthouden als ''wiens'' / ''wie zijn'' Wiens jas is dit? Whose coat is it?

1 jaar gelden

Truus35321

Goede tip,bedankt Truus

1 jaar gelden

zaynabelyah

Ik had 'who's jacket is this' Waarom zit ik fout aub?

1 jaar gelden

MentalPinball
MentalPinball

Omdat dat zeg je als 'whose coat is this' En ook omdat 'whose coat is this' betekent 'wiens jas is dit?' Of 'van wie is deze jas?'

1 jaar gelden