1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Co je to s tebou?"

"Co je to s tebou?"

Překlad:What is wrong with you?

January 30, 2015

12 komentářů


Lestatka

proč mi to neuznalo "What is with you?" myslím, že je to dost přesný překlad.


jgstcd

Pridano, se zpozdenim.


Lada806051

Chybí tam TO. Je to jen, Co je s tebou?


HynekBEE

What is about you? to mně neuznalo, proč ?


nueby

Protože to nic moc neznamená. Nejrozumnější interpretace vašeho návrhu je něco jako Co je o tobě? Jako v konverzaci lidí chlubících se, co o nich bylo napsáno. There are ten books written about me. What is about you?


HynekBEE

Děkuji za vysvětlení ;)


Linda59214

what happen with you?


nihau0

what is matter with you - to by nešlo?


Nemesis_NaR

Ne, tady to bez členu nepůjde - "What is the matter"


Gabriela987135

Napsala jsem to přesně jen bez otazniku. Proč mě to neuznalo?


Lucas932308

What is up with you?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.