1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона готує яйце на кухні."

"Вона готує яйце на кухні."

Переклад:She cooks an egg in the kitchen.

January 30, 2015

9 коментарів


olena_hnativ

але у українському перекладі немає слова цій...тому чи є правильний переклад зі словом this?


Milkho

Швидше неправильний..., читайте примітки та нотатки.
"The" не завжди перекладається як "цей, це, це, ці". Часто його вживають для виділення одного об'єкта з багатьох можливих, або ж підкреслюючи його (об'єкта) унікальність.
"This" виконує схожу функцію, й часто є тотожним "the", проте не завжди. Потрібно орієнтуватися за контекстом й змістом, вкладеним в словосполучення.


Fb8U1

Я розумію, що мала на увазі olena_hnativ. У наборі англійських слів для перекладу з української є слово this а не the.


Ingvar65101

Питання ще й в тому що не відомо чи ці яйця, чи ця кухня.


Ingvar65101

Перепрошую, це яйце. П.С.саме його я виділив і маю помилку.


ob3X

При чому тут this? Ми перекладаємо речення - "Вона готує яйце на кухні", де тут слово "цій" ?


Ediopol

Тут мається на увазі, що нам точно відомо про яку кухню йде мова. The kitchen - саме "ця" кухня, про яку ми говоримо і нам про неї відомо, a kitchen - це кухня в загальному значенні.


7fz73

Боже ця "an" незрозуміло коли вживати капець!


Fb8U1

Артиклі вживаються зі злічуваними іменниками. Яйце - злічуваний предмет, тому артикль потрібен. Якщо із контексту ясно, про яке саме яйце йде мова, то потрібен артикль the. Якщо йдеться про будь-яке яйце, як у цьому реченні, то вживаємо артикль a перед приголосним звуком (a table), або an перед голосним звуком (an egg).

Про артиклі добре написано на стор 132-138: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Для кращого розуміння там приведено два невеликі тексти з чудовими коментарями.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.