"I want to see your tongue."

Fordítás:Látni akarom a nyelved.

January 30, 2015

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


e.strehli

"Akarom látni a nyelved" miért nem jó?


Gavalda1

Akarom látni a nyelved.


Mr_Pimpi

Megszeretném nézni a nyelved


ironcameleon

Meg szeretném nézni ... (külön írva)


Viktor39695

Ez azért nem jó mert akkor az lenne a mondtad hogy I would like to see your tounge


David236909

Isn't "your tongue" in the accusative case? Why isn't is "Látni akarom a nyelvedet"?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.