1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У мене є година."

"У мене є година."

Переклад:I have an hour.

January 30, 2015

6 коментарів


SA512

чому тут використовується артикль "an"? Може треба "a"? Не розумію.


SergioRuido

Справа у вимові слова hour - [aue:]. Звуковий голосний на початку, отже, an hour.


Vcrn10

Артикль ,,a'' ставиться перед словами які починаються з приголосної, а ,,an'' -- перед словами які починаються з голосної... Питання: ЧОМУ АРТИКЛЬ ,, an'' ПОСТАВИЛИ ПЕРЕД СЛОВОМ ЯКЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПРИГОЛОСНОЇ???

Так це все ясно АЛЕ бувають винятки-- an hour, a university...

Зверніть увагу---на вибір артикля впливає перший ЗВУК слова... Все!


6iEe7

В якій програмі найкраще почитати теорію з англійської


naumenkov

i have an one hour можливий такий варіант? і якщо ні то чому?


OSolovei

артикль an вже визначив кількість

в давньоанглійській an й мало значення "один", з якого потім утворився артикль, а сам чисельник через oon еволюціонував до one

тому сказати двічі, що година одна не можна проте можливі варіанти накшталт an one-hour lesson, -бо тоді one лише частина прислівника

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.