Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У мене є година."

Переклад:I have an hour.

3 роки тому

4 коментарі


SA512

чому тут використовується артикль "an"? Може треба "a"? Не розумію.

3 роки тому

SergioRuido

Справа у вимові слова hour - [aue:]. Звуковий голосний на початку, отже, an hour.

3 роки тому

Vcrn10

Артикль ,,a'' ставиться перед словами які починаються з приголосної, а ,,an'' -- перед словами які починаються з голосної... Питання: ЧОМУ АРТИКЛЬ ,, an'' ПОСТАВИЛИ ПЕРЕД СЛОВОМ ЯКЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПРИГОЛОСНОЇ???

Так це все ясно АЛЕ бувають винятки-- an hour, a university...

Зверніть увагу---на вибір артикля впливає перший ЗВУК слова... Все!

3 місяці тому

OtuS8

i have an one hour можливий такий варіант? і якщо ні то чому?

5 місяців тому