"The project"

Fordítás:A projekt

January 30, 2015

15 hozzászólás


Nyuszi100

A project magyarul terv! Ezt el kell fogadni.

February 4, 2015

Abenhakan

És akkor mondjuk a szenzációt pedig az érzés szinonimájaként kellene felismernünk?:-)

February 4, 2015

Nyuszi100

Ezt nem ertem.

February 4, 2015

Abenhakan

A projekt magyarul már csak egészen periférikusan jelent tervet..

February 4, 2015

Irodayaak

kutatási téma, kutatási feladat, tervezet, beruházás, létesítmény...

February 5, 2015

csukati

A program szó eléggé lefedi, mégsem fogadja el fordításként.

March 29, 2015

Irodayaak

Mi a project szó magyar megfelelője?

January 30, 2015

Abenhakan

A projekt már eléggé meghonosodott.

January 30, 2015

Irodayaak

és magyarul hogy illik ejteni? Ninja vagy nindzsa?

January 30, 2015

Abenhakan

Én feltétlenül nindzsának ejteném.

January 31, 2015

Szimmetria

Ilyen alapon a computer egyetlen fordítása a kompjúter vagy pc, mert azok már eléggé meghonosodtak. A számítógép meg kuka. Vannak szinonímái nem is kevés.

March 18, 2015

JoeSzab

Makay! Az volt a kérdés, hogy mi a projekt magyar megfelelője. Annyit kellett volna mondani: terv, tervezet, beruházás, kutatási téma, javaslat, létesítmény... A projekt nem magyar szó! Egy egyszerű kérdést nem tusz értelmezni és azt megválaszolni. Amerikában 40-50 éve élő hazánkfiai szebben, érthetőbben, választékosabban beszélnek magyarul mint te. Nem mennek bele az idióta divatba...Te(ti) rossznak, hibásnak veszitek a felsorolt szavak használatát a fordításokban. Egy példa: She is the best for this project. Ő a legjobb erre a tervre. Egy szép magyar mondat, de nem itt a duolingóban. Szégyen rátok nézve! Nemhiába mutatta fel neked anno a minisztérium a középső ujját! Nagyon jól tették!

June 29, 2019

Szimmetria

Project jelentései: Ige: elhajít, lök, kisüt, tervez, kiáll, vetít. Főnév: terv, javaslat, beruházás, program. Tizenpár-éves szótáram szerint.

March 18, 2015

aimre33

A magyar megfelelője leginkább pályázat.

April 9, 2016

GalvanTivadar

Mint egykori projektvezető, azt kell mondanom, hogy a projekt az legkevésbé sem pályázat, hiszen én akkor kapom a feladatot, amikor a megbízás már el van nyerve, akkor kell az egészet munkafolyamatokra lebontani, ahhoz embereket, miegyebet allokálni, hálótervet gyártani stb.

April 9, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.