A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The project"

Fordítás:A projekt

3 éve

22 hozzászólás


Nyuszi100

A project magyarul terv! Ezt el kell fogadni.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

És akkor mondjuk a szenzációt pedig az érzés szinonimájaként kellene felismernünk?:-)

3 éve

Nyuszi100

Ezt nem ertem.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A projekt magyarul már csak egészen periférikusan jelent tervet..

3 éve

Irodayaak

kutatási téma, kutatási feladat, tervezet, beruházás, létesítmény...

3 éve

csukati

A program szó eléggé lefedi, mégsem fogadja el fordításként.

3 éve

Irodayaak

Mi a project szó magyar megfelelője?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A projekt már eléggé meghonosodott.

3 éve

Irodayaak

és magyarul hogy illik ejteni? Ninja vagy nindzsa?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Én feltétlenül nindzsának ejteném.

3 éve

Irodayaak

és a projekt-et? ez lenne itt a lényeg :)

3 éve

Szollosi2
Szollosi2

Prodzsekt és projekt is lehet magyarul. Abenhakannak igaza van, meghonosodott a magyar nyelvben. Lehet terv, tervezet, beruházási objektum, létesítmény, beruházás vagy feldolgozandó, kidolgozandó téma, kutatási téma, feladat.

3 éve

Szimmetria

Ilyen alapon a computer egyetlen fordítása a kompjúter vagy pc, mert azok már eléggé meghonosodtak. A számítógép meg kuka. Vannak szinonímái nem is kevés.

3 éve

Szimmetria

Project jelentései: Ige: elhajít, lök, kisüt, tervez, kiáll, vetít. Főnév: terv, javaslat, beruházás, program. Tizenpár-éves szótáram szerint.

3 éve

aimre33

A magyar megfelelője leginkább pályázat.

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Mint egykori projektvezető, azt kell mondanom, hogy a projekt az legkevésbé sem pályázat, hiszen én akkor kapom a feladatot, amikor a megbízás már el van nyerve, akkor kell az egészet munkafolyamatokra lebontani, ahhoz embereket, miegyebet allokálni, hálótervet gyártani stb.

2 éve

narancs12

Ilyen írással nem honosodhat meg!Terv,tervezet,javaslat szerepel a szótárban.Ezt fogadja el!

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Ez a szótárírók sara. Mert szvsz a projekt az sennem terv, sennem tervezet, sennem beruházás, program, javaslat, écesz stb., hanem az ezek megvalósításához, kivitelezéséhez szükséges, általában meghatározott idő alatt és meghatározott erőforrásokkal végrehajtandó műveletháló. Én, mint egykori projektvezető (is) lennék a legboldogabb. ha sikerülne erre egy passzentos magyar kifejezést találni.

3 éve

Irodayaak

a műveletháló szó tetszik. Eddig még sosennem hallottam

3 éve

Geza16

Egyébként mi az a "sennem"? Ugye nincs ilyen magyar szó?

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Már hogyne lenne? Kürschák József matematikaprofesszor így mondta.

3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Tényleg nincs. Van: sem nem,illetve se nem,

2 éve