"I am human."

Переклад:Я гуманний.

January 30, 2015

18 коментарів


Sasha96629

Гуманний - humane.


ert636229

Я людина, чому гуманний?


ULpM3

Справді чому гуманий ?


EvgeWaRoM

Чому гуманний????!


Just_Max

Мені не зовсім зрозуміло чому відсутній артикль?


SergioRuido

В значенні іменника - артикль потрібен, правильно. В значенні прикметника (Я гуманний) - ні.


Fb8U1

Цим коментарем Ви відповіли на моє ще не поставлене запитання щодо артикля у випадку іменника human☺. Але ж в англійському реченні артикль відсутній, то треба видалити варіант перекладу "Я - людина"?


RomanIQ

можливо більш правильно буде humane? бо гугл перекладач тлумачить гуманний як humane


[заблокований користувач]

    Humane. Виправте.


Elena762288

    Я людяний


Ivanmona1

    А чого це я гумаННА?


EhQD8

    чому не я є гуманий


7bHc7

    Як зрозуміти де гуманний, а де людина


Fb8U1

    Людина - це зчислюваний іменник у однині. Він потребує артикля. Якщо артикля немає, значить це прикметник Гуманний.


Nelly216416

    I am human перкладається,як :"Я - людина!" І це правильно,а не :"я- гуманний!" Це не правильно


Fb8U1

    Вас не насторожує, що human без артикля? Злічуваний іменник повинен мати артикль у цьому реченні. Почитайте це обговорення, там пишуть про це.

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.