"He is a man."

Переклад:Він чоловік.

January 30, 2015

14 коментарів


Pv3D

Допоможіть! Якою мовою треба говорити?! Українською, чи англійською?!


m5Eg1

І тою і тою


Y0PQ4

Англіською


qkuX9

Когда нажимаешь говорить то включи повторить текст


gflp3

Англіською!:)


avx4

Мужчина це не українське слово


PerunBolt

Ми все вживали "мущина" для "man". A "чоловік" також значить "husband". Обидва є украінські* слова.


a1ter

То, певно, якась альтернативна українська мова. Можливо, десь у селі на кордоні з московією так і кажуть. Одразу в уяві постає така дебела продавчиня: "мущинааа, вас тут не стояло". Проте, в академічному українському словнику слово "мужчина" також наявне, але як рідковживане.


justin-dominic

Мужик то українське слово !В Довженка ,,зачарована Десна ,,:,,А хто ми ?-мужики,не знаю,, Ще один варіант Він є чоловіком .


Ruslana802279

Він чоловік


Tetyana_23

він чоловік


PerunBolt

"HE is a mAn." = "Гі из а ман." (Однина/Singular).

Вірю що це допоможе. :)


PubgMobile702559

Я нажав на man а воно не перейшло на текст

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.