Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The books are ours."

Μετάφραση:Τα βιβλία είναι δικά μας.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


Tzina94

Πότε βάζουμε το are και πότε το is;

πριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

The book is mine. =Το βιβλίο είναι δικό μου. (Ενικός αριθμός του ρήματος 'to be' =είμαι) The books are ours. Τα βιβλία είναι δικά μας. (Πληθυντικός αριθμός του ρήματος 'to be', το οποίο είναι ανώμαλο και κλίνεται ως εξής:

I am (Εγώ είμαι) You are (Εσύ είσαι) He is (Αυτός είναι) She is (Αυτή είναι) It is (Αυτό είναι) Το 'It' έχει αντικατασταθεί από το 'The book' στο παράδειγμά μου. We are (Εμείς είμαστε) You are (Εσείς είστε) They are (Αυτοί/Αυτές/Αυτά είναι) Το 'they' έχει αντικατασταθεί από το 'The books' στην πρόταση.

Το ρήμα συμφωνεί με το ουσιαστικό στον αριθμό. Ο πληθυντικός αριθμός των ουασιαστικών σχηματίζεται με το τελικό -s στο τέλος της λέξης, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου μπαίνει -es,- ies ή -ves. Για περισσότερες πληροφορίες ενδέχεται να βρείτε τον παρακάτω σύνδεσμο χρήσιμο. Καλή μελέτη! :-) [http://www.freeinquiry.gr/upload/files/Grammar-freeinquiry.gr.pdf]

πριν από 3 χρόνια

despoula2004

Το are το βαζουμε οταν ειναι πολλα π.χ. The dogs are mine.και το is το βαζουμε οταν ειναι ενα π.χ. My apple is delicuous

πριν από 3 χρόνια

joanna842544

Το are στο we you they και το is στο he she it

πριν από 2 χρόνια

filareti1

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει στην πρόταση και η λέξη "δικά μας"?

πριν από 1 χρόνο

IraklisBoz

Ι hear no sou wuel.

πριν από 9 μήνες