"Tohle je ten muž, jehož bratr má dvě děti."

Překlad:This is the man whose brother has two children.

před 3 roky

9 komentářů


Jamie08MD
Jamie08MD

Proč je u této věty jako správná varianta uvedena "This is the man whose brother has two kids."? :) Já s tím nemám problém, akorát mi přišlo, že kids se jako správný překlad v naprosté většině vět tady na Duolingu neuznává.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

My ty kids postupně přidáváme.

před 3 roky

Jamie08MD
Jamie08MD

Dobře, díky za odpověď. :)

před 3 roky

IvanaSedmidomky

no dobře, ale doufám, že k tomu též přídáváte český ekvivalent děcka, které mi tu někdo strhal

před 2 roky

JanHill3
JanHill3

proč nemůže být "that is the man..." ?

před 1 rokem

Jirk3

That znamená tamten. Ukazuje na něco vzdálenějšího. This znamená tento. Ukazuje na něco v blízkosti.

před 1 rokem

JanHill3
JanHill3

ale z té české věty mi to nepříjde úplně jednoznačné kde se ten člověk nachází

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Ani slovo "tohle" vám tu vzdálenost nenaznačí?

před 1 rokem

JanHill3
JanHill3

Možná ještě nemám dostatečný jazykový cit, ale dokáži si představit situaci třeba na nějaké sešlosti kde ukazuji ve skupině lidí toho muže...

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.