Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O onun sandalyesidir."

Çeviri:It is her chair.

0
3 yıl önce

10 Yorum


IceBluee

It is him chair neden olmaz?

0
Cevap ver2 yıl önce

Deniz511285

it is her seat kabul edilmedi ya la

0
Cevap ver8 ay önce

Lale205872

that is its chair şeklinde de kabul ediliyor.

0
Cevap ver2 ay önce

ismail-e.a.

"He has his chair" neden olmadı, bir açıklamanız var mı?

-3
Cevap ver3 yıl önce

AliTaskoparan

1- 'has' zaten aitlik bildirdiği için 'his' kullanmaya gerek yok. Veya 'his' kullandığın cümlede fiil olarak 'has' kullanmak olmaz. 2- sandalye cansız bir varlık olduğu için 'it' kullanmak gerekir. 3- cümlede 'var' kelimesi zaten geçmiyor. Durum cümlesi olduğu için to be fiili (am/is/are) kullanılmalı.

1
Cevap ver3 yıl önce

esma216

O dediği sey cansız

0
Cevap ver3 yıl önce

BegmKurt1

Çünkü o kendi sandalyesine sahip diyorsun

0
Cevap ver2 yıl önce

saidnursi

cellphone ne demek sözlükte bulamadım. şıklara saçma şeyler de mi koyuluyor?

-4
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cep telefonu demek, saçma bir şey değil

3
Cevap ver3 yıl önce

meralmeral6

Bill cep telefonu demek

0
Cevap ver1 yıl önce