1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What if I fail?"

"What if I fail?"

Překlad:Co když neuspěju?

January 31, 2015

16 komentářů


Vladimr18

Nemůže být "Co kdybych selhal?" ?


HynekB

Napsal jsem: Co když chybuji? Avšak nabízené vhodné odpovědi zavánějí budoucím časem ...


nueby

Čeština a angličtina se časy v podmínkách liší. Váš význam by byl What if I am failing, protože přirozený význam prostého času je v této větě spojen s budoucností. Vypadá to prostě jako první kondicionál:

http://www.helpforenglish.cz/article/2006051701-podminkove-vety-uvod-a-prehled


Ivecka1007

Jak by se prosím přeložilo "Co když se pletu?"


kacenka9

What if I am mistaken


tork15

mě to nebere ¨Co když selžu?


Evamalov

Asi nejde napsat: Co kdyz upadnu?


atlas.cz

What if I fall.


Frantik7

co když neobstojim? mi to nebere


Daku_

Šlo by Co když propadnu? Učili jsme se, že fail se používá hlavně u zkoušek. Díky :-)


Luci22667

-Co kdyby jsem selhal- Toto nejde ?


Veronika_888

To nejde - výraz "co kdyby jsem" v češtině neexistuje ;)


FilipNeuma1

jak by bylo: "co kdybych neuspěl?"


Lenka275538

Proc nelze pouzit pokud/if preklad by byl: A co pokud neuspeji?


Pavlna935896

Prosím, vysvětlete mi někdo, proč v této otázce není obrácený slovosled. Jsem úplný začátečník. Moc děkuji


Penny853152

Vysvětluje to v jiném vlákně jeden z moderátorů - pokud je "if" a taky třeba "even though",... na začátku tázací věty, je slovosled jako u věty oznamovací.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.