"Ea citește."

Traducere:She reads.

January 31, 2015

17 comentarii
Această discuție este blocată.


kary277838

Foarte foarte usor


soaremihae1

Este ea citeste dar acolo scrie reads


Amelia509074

Poti te rog sa imi explici inca odata de ce reads.nu inteleg


BazoiBianc

Pai asa trebuie in engleza


BazoiBianc

Pai se scrie reads pentru ca e persoana a treia singular


MilcaAlina

De ce e reads si nu read???


Genifer496117

Pt ca read este la singular


Lizi522227

Se adauga un "s" la sfârșitul verbului la pers a 3 a sg


maramariac2

Corect este : she reads


BorceaElen2

Raspunsul era :She reads


Irynushka13

Cred ca s-ar putea si varianta "She reads." , dar și "She is reading.", deoarece nu avem de unde sa stim daca actiunea se intampla de obicei sau in momentul vorbirii. ¤ Mulțumesc!


Genifer496117

Trebuie sa scrii,,She reads,,


STEFAN794634

Nu merge sa scriu scrie cum vrae a el


gamerulrao

Lol am scris cu litere mari si a zis ca e gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.