"انتهت الحصة."

الترجمة:The class finished.

January 31, 2015

17 تعليقًا


islam_latreche

على ما أظن ended بمعنى انتهى ،أما finished فمعناها أَنْهى أو أتمّ

January 22, 2016

john.nusshy

The class is done !!

January 31, 2015

bahga2

done يعنى تم مش انتهى

April 30, 2015

yewess97

دي معناها (تمت الحصة) .. تفرق !

January 2, 2016

Ramy141254

لا يجب وضع is لاننا نتحدث فى الماضى

July 23, 2019

moharock

الكلمة صحيحة وتأتي ايضا class has finish

August 4, 2016

saluha1

the class was finish

January 31, 2015

yewess97

في حاجة اسمها (was finish) يانجم ؟؟! -.- .. ماتصحى للون !!

January 2, 2016

yewess97

تنفع بس هاتبقى --> The class ended ولو ان (finished) أقرب يعني وأدق !!

January 2, 2016

islam_latreche

the lesson finished أليست صح؟

January 22, 2016

Radwan210

lesson تعني شرح وليس حصة

January 27, 2016

manal588226

dismiss بنقولها لما بنحكي للطلاب انصراف وended صحيحة 100%

January 25, 2016

gh_b11

The lesson is finshed .. أليست صحيحة ؟ ؟

July 14, 2017

ashrafshurrab

class dismissed

June 14, 2015

yewess97

كلمة (dismissed) يعني (رفضت) ! .. ايه اللي دخلها ب(انتهت) ؟؟!

January 2, 2016

MimoKoto1

end ? اليست صحيحه

November 2, 2015

OmarTarik2

The class is over

August 22, 2018
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.