"Do you see yourselves in the mirror?"

Traducere:Voi vă vedeți pe voi înșivă în oglindă?

January 31, 2015

14 comentarii
Această discuție este blocată.


Mamemimomu73

Daca ascult intreaga propozitie, atunci ceea ce se aude, este: "DID you see yourselves in the mirror?" Daca trag cursorul peste "Do", atunci nu este nici o greseala...


ElizaMaria18

Intrebarea este "Do you see yourselves in the mirror?",care in traducere ar fi: "Va vedeti in oglinda?" . Grabindu-ma,am tradus: "Te vezi in oglinda?",si mi-a acceptat raspunsul,desi intrebarea corespunzatoare traducerii mele ar fi fost: "Do you see yourself in the mirror?" So,what's going on? :-?


andrei.cos2

corectati inregistrarea, va rog☺


GabiVanghele

Textul este la prezent iar inregistrarea este la trecut. Corectati, va rog!


Georgianakaiac

Asa este Eliza, mie mi-au dat ca si gresit varianta cu ,, v - ați''


virgil_48

De trei ani nu a corectat nimeni pronuntia do/did .


AnishoaraI

Nu corespunde inregistrarea cu propozitia scrisa plus ca traducerea e ❤❤❤❤❤❤❤ in sine. Corectati odata. Am scris de 5 ori pana am dat de raspunsul corect


LaurGhi

Voi vă voi înșivă.. Primul voi este în plus


dragoz24

Eu aud "did you see


Arya739748

traducerea in română este un pleonasm!


ConstantaO3

In traducerea în lb.romana " pe voi înșivă "este în plus. Dar ni se dă așa pentru a accentua forma reflexivă a verbului , care în engleză este data , în cazul acesta, prin cuvântul "yourself"


ConstantaO3

Yourself-pentru singular si yourselves-pentru plural =pronume reflexive


BA0LaFSa

La cum se aude am inteles TU TE VEZI

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.