1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dogs eat rice."

"The dogs eat rice."

Překlad:Ti psi jedí rýži.

January 31, 2015

29 komentářů


J1D8Mg6s

Ta výslovnost je naprosto nemožná. Jednou "dágs" znamená pes a podruhé kachnu.


Martinpkov

Jasně slyším "ducks" Grrrr.


Zdena133846

Je to prostě děs a nikdo s tím nehne..


Teemo_is_ready

Why i can't post ,, Psi jí rýži? "


Nemesis_NaR

Protože "jí" není spisovný tvar, jediná spisovná možnost opravdu je jenom "oni jedí". Přirovnávám to k tomu, že v případě uznávání hovorových výrazů bych pak já jako brnák měl mít možnost "tram" přeložit jako "šalina", protože "tramvaj" přece nikdy neřeknu


Zdenk105322

Není pozvat, co mluvčí říká - jestli psi nebo kachny


Maty1020

A proč by jako nemohly jít nespisovné tvary?!


Honzik508962

Od kdy jedi psi ryzi


EliVac

Nóbl psi možná jedí, ale naši hezky po česku žerou.


Ivcaberca

To znamená co ?


Praha2017

Myslím, že v opačném kurzu EN -> CZ zvířata 'nejedí', ale jenom 'žerou'. Zachazí tento (starší) kurz s tím rozdílem jinak?


nueby

Rozdíl je hlavně v tom, že v současné verzi češtiny pro anglické mluvčí učíme sloveso "žrát", a z pochopitelných důvodů ho používáme jen pro zvířata. Ve zpětných překladech tam ale bereme i pro zvířata sloveso "jíst".

V kurzu angličtiny se ale učí jen univerzální "eat", a autoři původního kurzu se tehdy před lety používání "žrát" v hlavních českých překladech vyhýbali. Nemá to asi cenu po nich předělávat. Jsou tady mnohem naléhavější problémy k odstranění.

Ideálně to chce nahradit celý anglický kurz novou verzí. Ta současná je tak zablešená a má tolik strukturálních problémů, že práce na nové začne úplně od píky.


LubomirHoler1

Nekonečné chyby není rozumět, ducks nebo dogs. Řeknu dáks, nebo dógs. Oni to moc nerzlišují.


Mirka890895

Ta ženská vyslovuje psy jako kachny, přehrávám si to pořád dokola a stále slyším "daaks"!!!


JaroslavFl1

Kachny a psi mě už nebaví, hen jsem z toho otrávený


lucka_more

Zajímalo by mě proč zrovna ryži proč ne kosti?


JiriCitron

Kosti zatím neumíme přeložit


Tommy10907

Tak ne asi jen jsem napsal špatně y nebo i a byla to chyba tak co to


Ala275562

Psi žerou, né?


Iveta241052

10 rovnakych viet


rudolf.pav1

Rozeznat výslovnost při tom skřehotání je nemožné


TadakV

Proč jedí psi ríži?


Zdenk105322

Není poznat co uječená mluvčí říká.


HjkovZdenka

proč už několik dnů má dáks za psy


Ivcaberca

"dogS eat" a "dog eatS" se mi zdá v tomto zadání nerozlišitelné


George942265

Nás ve škole učili ,že zvířata žerou lidé jedi a labužníci stolují. U některých psů dnes možná platí ten třetí stupeň.


HjkovZdenka

vyslovuje the daks a jsou to psi, není Vám to ????

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.