"Go!"

Çeviri:Git!

January 31, 2015

38 Yorum


MaviUnicorn

bi "i love you" diyon bi "go" diyon noluyo lan


TumblrGirl17

İstenmeyen yerde durmam zaten hı .....::::D


byznr7

Git git gitme dur yalan soyledim dogru değil ayriliga daha hic hazir deilim sfsffssf :)


Zeynep940658

Aradığım yorum :)


cinemasyon123

artık dayanamadı kovdu


turgutyucel

counter strikede biz bunu hadi hadi hadi diye öğrenmiştik :))


eyll_kara

Bu ne be deminden beri go go zaten gunluk çalışma saatim dolmuştu aman kalmadım sana be see you doolingo ☺ Qrarwfgsys


bunny4538971

bunu yapamayan GİTSİN


Dreamer080798

Aynı fikirdeyimmm


Mert_Efe_TR

İlerle dedim aklıma moto gp geldi


fatime401

yaa go zaten basla demek degil mi?


OuzcanDede1

Başla start demek go ise gitmek


Nazire1122

Basla start demek canım


RveydaYeni

Hay hay hemen gidiyorum GOOD BYE


anilharbi

Go hadi demek değil mi ya go hadi demektir benim bildiğim ünlem olunca mı git demek oluyor


METEHANBER3

Yo hadi anlamıda var?


beselce

ben bir daha söylemek istiyodummn


berjantotr

hadi anlamındada kullanılıyor. "come on" Hadi demek ama "go" da o anlamda kullanılırsa oluyor diye biliyorum


Nazire1122

Yani eş anlamlı gibi birşey deil mi


Serdar799789

Ünlem işareti olmadığı için "Git" cevabını kabul etmedi. Ancak sesli bir alıştırma bu. Go derken ünlem var mı yok mu bilemeyiz.


frkn316411

ileri ileri ileri ileri go go go go


Prensesvvl

Go! = Git! No problem.


ceylin1

Tamam Duo gelmeyeceğim bir daha...


shnkrdsofficial

Herkese bir hâller oluyor :D :D :D


Leylakten

Uygulama " Go " demiş ben de Go ilaretledim yanlış çıktı. Nasıl oldu anlamadım.


Melisa237100

Go yu girl gibi söylüyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.