1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "How have you entered my room…

"How have you entered my room?"

Traducere:Cum ai intrat tu în camera mea?

January 31, 2015

20 de comentarii


Mariabclever

E corect și "Cum ai intrat în camera la mine"...


nechitavasil

Admiteti si cealalta topica!


iliebricicaru

Cred că nu e greșeală și expresia: Cum tu ai intrat în camera mea?


lorelairoberta

rog a fi lamurita!
de ce se foloseste in acest contest -si in altele-, verbul auxiliar 'have"; de ce nu se foloseste prepozitie , precum: ..."in" my room? multumesc! scz. ignoranta!!!


IbiAurelian

Present Perfect (prezent perfect sinplu) : Afirmativ: S + have/has + vb ( cu terminatia ed la vb regulate sau forma a III-a la vb neregulate) Ex: You have left the room. Negativ: S + haven't/hasn't + vb (ed,a3a forma) Ex: You haven't ( have not) left the room. Interogativ: Have/Has + S + vb (ed,a3a forma) ? Ex: Have you left the room?


prisacariu2

Cum ai intrat în cameră la mine? De ce nu e bine?


Lidia328489

Cum tu ai intrat in camera mea? De ce nu ati primit asa raspuns destul de corect!?


NovacMihae

În primul rand ca nu suna bine.. Suna mai bine ca exclamație, dar cu virgula,Lidia.Cum,tu ai întrat în camera mea!!??


Glbriel

To enter=to move in. Dupa verbul enter nu se pune prepozitie deoarece vb.move in,o include.


CarmenNico11

Nu stiu de ce dar mi-a venit sa scriu "ai patruns" in loc de "ai intrat" :)) e considerat greseala


IrisElena8

nu trebuia si un " in " inainte de " my room "


costucobre

Am stat de 100 sa fac ex. Asta lol XD


anamoraru10

Cum ai intrat tu în camera mea? nu vad nici o diferenta intre -Cum tu ai intrat in camera mea. Expediez de cateva ori a doua varianta si nimic nu se schimba. Am o impresie ca programul a fost pornit si nu se mai uita nimeni sa rectifice ceva sau sa permita cateva variante.


Malina757415

Propoziția ,,Cum tu ai intrat in camera mea?" nu este corectă din punct de vedere gramatical în română.


vaneyck7

Tu cum ai intrat in camera mea? a fost respins


scarlatpau

Dacă e o întrebare la trecut nu ar trebui folosit did?


rod717551rod

In proporție este "you" = tu. Deci trebuie sa apară si în raspunsul nostru.


Eugen774925

Cum tu ai intrat în camera mea? Care este regula că nu se acceptă

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.