"Thewritingisexcellent."

Tłumaczenie:Pismo jest wspaniałe.

3 lata temu

20 komentarzy


sntdvl

Mieszkam w Anglii i własnie spytalem anglika (Yourkshire).

Mozna to przetłumaczyć, ze pisownia jest poprawna. Mozna rowniez, ze cos zostalo dobrze napisane, w sesie, ze dobrze sie to czyta. Nie mozna, w sesie wypracowania. Tłumaczenie z Duolingo też było dla niego dziwne. Naciągane, aczkolwiek akceptowalne. Dal by na to 1%, a pozostale 99% ma inne tlumaczenia.

2 lata temu

sntdvl

P.S. Własnie dodal, ze w tym zdaniu najodpowiedniejszym jest traktowanie 'writing' jako rzeczownik, a nie czasownik.

2 lata temu

JanePulinaS

jesteśmy w dziale "rzeczowników odsłownych"

2 lata temu

Tomasz651880

To wygląda na zdanie oznajmujące o konstrukcji SVC tzn. SUBJECT(podmiot)-VERB(czasownik)-COMPLEMENT(dopełnienie) czyli w tym zdaniu "The writing" jest podmiotem/rzeczownikiem , "is" jest orzeczeniem/czasownikiem natomiast "excellent" dopełnieniem tutaj przymiotnikiem. Ja tak to rozumiem, ale może ktoś o większym stopniu zaawansowania w angielskim lepiej to wytłumaczy.

1 rok temu

marcel5000
marcel5000

Naprawdę?

1 rok temu

marcel5000
marcel5000

Yyyyy to dosntdvl

1 rok temu

ejsmont.pawel

Uważam, że to zdanie jest nieprzetłumaczalne. Z tego co wiem "the writing" oznacza sposób w jaki coś jest napisane.

3 lata temu

IvanGogov

Też nie miałem pojęcia o co kaman

3 lata temu

persutm

czyli w tym kontekście np. PISIWNIA

3 lata temu

siniakdominik

What??

2 lata temu

ozimek22

Writing oznacza również pismo lub dzieło literackie.

2 lata temu

siniakdominik

Tudzież 'pisarstwo', 'napis'... ale geniusze z duolingo widzą to inaczej ;p

2 lata temu

Emwue
Emwue

Nie, nie widzą tego inaczej – dodane. Może jednak upłynąć nieco czasu nim zmiany w Inkubatorze pojawią się w kursie.

Przy okazji, przypominam o „Zgłoś problem”. ;)

2 lata temu

EuKej

Czy "the writing" nie mogłoby znaczyć "wypracowanie" ?

3 lata temu

Wiktor872456

Pisanie jest wspaniałe. ☺ Dobrze.

2 miesiące temu

Krak146010

A ja słyszę to jak riding (jazda konna) a nie writing (pisanie )

1 rok temu

Szlagmnietrafi

Dlaczego pismo a nie pisanie?

1 rok temu

bartoszbad1

Naucz sie czytac komentarze. Nie rob z siebie sieroty. Wyzej bylo juz 2 razy wytlumaczone o co chodzi z slowkiem the writing. Jesli bys rzetelnie sie uczyl z dualingo tez bys wiedzial czemu pisanie a czemu rzeczownik. Masz takie magiczne the przed slowkiem. Pomysl teraz co napisalem i analogicznie z calego kursu juz powinienes wiedziec i znac odp na swoje pytanie.

1 rok temu

Zbyszek848269

Bartoszbad1 Trochę taktu a przwde wszystkim myślenia. The writing jwst rzeczownikiem tak samo jak słowo "pisanie". Nawet jeśli w języku anvielskim jego werbalne znaczenie jest inne Twoja uwaga jest po prostu nie na miejscu żeby nie powiedzieć chamska.

3 miesiące temu

WojtekCiebiera

Chyba doskonałe.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.