Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The writing is excellent."

Tłumaczenie:Pismo jest wspaniałe.

3 lata temu

7 komentarzy


sntdvl

Mieszkam w Anglii i własnie spytalem anglika (Yourkshire).

Mozna to przetłumaczyć, ze pisownia jest poprawna. Mozna rowniez, ze cos zostalo dobrze napisane, w sesie, ze dobrze sie to czyta. Nie mozna, w sesie wypracowania. Tłumaczenie z Duolingo też było dla niego dziwne. Naciągane, aczkolwiek akceptowalne. Dal by na to 1%, a pozostale 99% ma inne tlumaczenia.

2 lata temu

sntdvl

P.S. Własnie dodal, ze w tym zdaniu najodpowiedniejszym jest traktowanie 'writing' jako rzeczownik, a nie czasownik.

2 lata temu

JanePulinaS

jesteśmy w dziale "rzeczowników odsłownych"

2 lata temu

Tomasz651880

To wygląda na zdanie oznajmujące o konstrukcji SVC tzn. SUBJECT(podmiot)-VERB(czasownik)-COMPLEMENT(dopełnienie) czyli w tym zdaniu "The writing" jest podmiotem/rzeczownikiem , "is" jest orzeczeniem/czasownikiem natomiast "excellent" dopełnieniem tutaj przymiotnikiem. Ja tak to rozumiem, ale może ktoś o większym stopniu zaawansowania w angielskim lepiej to wytłumaczy.

11 miesięcy temu

ejsmont.pawel

Uważam, że to zdanie jest nieprzetłumaczalne. Z tego co wiem "the writing" oznacza sposób w jaki coś jest napisane.

2 lata temu

ozimek22

Writing oznacza również pismo lub dzieło literackie.

2 lata temu

EuKej

Czy "the writing" nie mogłoby znaczyć "wypracowanie" ?

3 lata temu