1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I use the white soap."

"I use the white soap."

Çeviri:Ben beyaz sabunu kullanırım.

January 31, 2015

5 Yorum


boraarslan1

Beyaz sabun kullanırım kabul etmedi


Selcen_Ozturk

THE white soap, belli bir beyaz sabun var, o yüzden olmaz.


Xnar

soap ile soup'un okunuşunu nasıl ayırt edebiliriz?


TolgaCura

birini sop, diğerini de sup olarak okuyabilirsin :) Ya da cümlenin gelişine göre anlarsın zaten.


kaannarin

beyaz sabun kullanırım kabul etmedi. kabul etmeliydi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.