1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I use the white soap."

"I use the white soap."

Çeviri:Ben beyaz sabunu kullanırım.

January 31, 2015

6 Yorum


boraarslan1

Beyaz sabun kullanırım kabul etmedi


Selcen_Ozturk

THE white soap, belli bir beyaz sabun var, o yüzden olmaz.


Xnar

soap ile soup'un okunuşunu nasıl ayırt edebiliriz?


TolgaCura

birini sop, diğerini de sup olarak okuyabilirsin :) Ya da cümlenin gelişine göre anlarsın zaten.


kaannarin

beyaz sabun kullanırım kabul etmedi. kabul etmeliydi.


Semih712813

mesela THE kelimesi sanki daha cok somut kelimelerde kullaniliyor. mesela az once along kelimesinde the along water diyememistik. ama burda the white soup diye biliyoruz. ikiside diycemde bu sefer soup elle tutuluyir ama white tutulmuyor. o zaman ozel isimlerde kullaniliyor gibi desek daha mi dogru olur bu THE kullanimini

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.