Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Why does it not rain?"

Çeviri:Neden yağmur yağmaz?

3 yıl önce

20 Yorum


has.durmaz

"Why doesn't it rain" desek olur muydu?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

3 yıl önce

has.durmaz

teşekkürler

3 yıl önce

YidbAn

Hayır başka bir şey koyabilirlerdi

2 ay önce

irfankn

Neden yagmaz dersek olmaz mı

3 yıl önce

Avni86
Avni86

kar da yağabilir dolu da.

2 yıl önce

aatay652353

Rain dediği zaman kar , dolu nasil oluyor ?

2 yıl önce

Avni86
Avni86

burada bahsettiğim, sadece yağmaz kelimesini niye kullanamadığımız, kar ve doluda farklı kelimeler kullanıyoruz, rain yağmur için

2 yıl önce

GozdeYilmaz10

'it' niye var

3 yıl önce

Avni86
Avni86

yağmur yağar İngilizce'de it rains olarak söylenir.

2 yıl önce

kkaattrreee

Why not.does it rain diyebilir miyiz peki

3 yıl önce

Avni86
Avni86

why does not it rain diyebilirsiniz.

2 yıl önce

mikaildaglar

Neden yağmurlu değil cevabını kabul etmedi ?

3 yıl önce

AhmetSaidN

"Rainy" senin bahsettiğin

2 yıl önce

TrnSnsrKlft

Why doesn't rain desek olmaz mı? Neyi yanlis yapmis oluruz?

3 yıl önce

Fememed

neden yağmur yok, yanlış mıdır arkadaşlar.

2 yıl önce

m.denizgencer

Olumsuzluk eki yardımcı fiilden sonra gelmesi gerekmiyor mu? Yani "why does not it rain" olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

MehtapBal97

neden yağmıyor da denebilir

1 yıl önce

TulinOkay

yazarken elim kayiyor

9 ay önce

ErcanGuvenc

Neden yagmaz(yagmur). buradaki " rain " kelimesi sadece yagmurun yagdigi anlaminda kullanilabilir. Burada belirtilmemis ama turkcede sadece yagmak kelimesini kullanirsak burada yagmurda yagabilir doluda. O yuzden yagmur yagdigini turkceye cevirirken belirtmemiz gerekiyor. Eger " Why does it not snow? " olsaydi, o zaman Neden kar yagmaz diye cevirdik.

8 ay önce