1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "During my youth"

"During my youth"

Překlad:Během mého mládí

February 1, 2015

14 komentářů


Steepan

Použil jsem obvyklejší "v mém mládí" , teď přemýšlím jestli je to česky :-)


kacenka9

V mem mladi sice cesky urcite je, ale to by ta puvodni veta byla "In my youth'.


jenda48

Jest pravdou, ale v mém mládí je v uvedeném smyslu česky asi užívanejší, už i proto, źe je i kratší


vladsib

Během mé mladosti?


andrej24able

dá se použíť i počas


Nemesis_NaR

Nie, obávam sa, že to bude uznáno až v kurzu pro slováky. Česky takový výraz nemáme a více k tomu je napsáno i zde: https://www.duolingo.com/comment/7117296


daveing

Po dobu mého mládí?


natalie.mi3

To není úplně to samé, podle mě. "Po dobu" znamená od začátku do konce. Třeba v "Po dobu svého dětství jsem žila v Praze." "During" znamená během něčeho, což je rozdíl. "I called him during last week." - "Během minulého týdne jsem mu zavolala." Alespoň myslím, opravte mě někdo, kdybych říkala kraviny.


opofo

Použil jsem počas, nevím proč mi to neuznalo :(


Nemesis_NaR

Před napsáním nového příspěvku si prosím přečtěte příspěvky již existující, odpověd na vaši otázku tu už je.


DavidVarek

přes mé mládí?...


Filomena.Prvni

Lépe - "Navzdory mému (svému) mládí...". Věta má však zcela jiný význam. Kupříkladu: "Během svého mládí jsem natropil mnoho hloupostí." vs "Navzdory svému mládí je velice uvědomělý a zbytečně neriskuje."


Karel160644

Možná pán četl, ale jako já nesouhlasí. "Počas mého mládí" je česky, možná trochu knižní, básnické nebo mírně archaické, ale české. ☺


Jojo852819

Během svého mládí Je špatně? Program to neuznal. Proč?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.