"He put the shirt on."

Vertaling:Hij deed het shirt aan.

February 1, 2015

19 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


Gerard823844

Persoonlijk vind ik "Hij trok het shirt aan" een betere vertaling. Is dat ook zo?


Coco724323

ik heb dezelfde mening hieromtrent


timgrootobbink

het is een he dus +s waarom dan put ipv puts?


J0r1k

deed = verleden tijd, dus geen +s...


Floris454784

Shirt is toch ook een overhemd?


feyMorgaina

Er zijn verschillende soorten "shirts" - https://en.wikipedia.org/wiki/Shirt#Types (in het Engels). Een overhemd is een soort "shirt". Maar ik denk dat niet alle "shirts" zijn overhemden.


nathanisbe2

Wie wil vrienden worden


ZKrcKz

Hij trok de shirt aan.

Werd niet geaccepteerd!


ZKrcKz

Excuus, Ik zag het later:

"Het" shirt.


AnnedW1

Hij keurt hij deed de trui aan niet goed is dat niet raar?


J0r1k

Maar wat vindt hij dan dat het moet zijn? Ik zou zeggen dat een shirt geen trui is, maar een overhemd of blouse...


jeroen0980

een trui is een sweater of een jumper geen shirt.


Achie432603

Shirt is geen trui ( hij deed het shirt aan)


mikavandermeer

hij accepteert hij doet zijn hemd aan ook niet goed en tegenwoordige tijd is hier in het engels gelijk aan verleden tijd


WillemBosm1

ik zeg steeds de zin en ze zeggen dat het niet goed is rara hoe kan dat ?


RITAVanRobays

volgens mij is trekt die shirt aan op goed


JoeHart212892

In English, more common would be "He put on the shirt" past tense. Current tense: He puts on the shirt. So the only difference is the s on put

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.