"I eat because he cooks."

Tłumaczenie:Ja jem bo on gotuje.

3 lata temu

18 komentarzy


CHI77OUT

Jem ponieważ on gotuje.

3 lata temu

Yola448704

Jem, ponieważ on gotuje/Jem dlatego, że on gotuje/Jem, bo on gotuje

8 miesięcy temu

simon17031

jak ona może jeść skoro on jeszcze gotuje

1 rok temu

Acha89

Ale on teraz tego nie robi. Przeciez nie jest napisane "he is cooking."

1 rok temu

Magda619563

Właśnie

8 miesięcy temu

Zuzanna868451

I

6 miesięcy temu

BeataMales

Bo i ponieważ to jest to samo

3 lata temu

KarolinaLe767076

Wszystko jasne "Soup is the anserw"

3 lata temu

wer-mar

To nie ma trochę sensu. 'Jem bo on gotuje' Czyli wyjada mu za garnka? XD

1 rok temu

Tomek697888

Źle kliknąłem

10 miesięcy temu

Coppera1

Czy ktoś widzał gotującego faceta? Jak tak to powiedzcie gdzie -.-

9 miesięcy temu

pryxidis

Hahah tak ma być ! Facet niech gotuje ;)

2 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

xD

2 lata temu

kotletmicha

Wtf napisałem ja jem bo on gotuję i mi napisało on je bo ja gotuje

3 lata temu

Ewelina664913

ja jem bo On umie gotować tak było w tłumaczeniu pod wyrazami i mi nie zaakceptowali

2 lata temu

TeresaO.
TeresaO.

Powinno pisac "gdy"zamiast because.

2 lata temu

KrzysztofK287312

Czyta "koks"; nie powinno być "kuks"?

3 lata temu

marcinmatu

Akcenty czasami sie troche roznia.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.