Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I eat because he cooks."

Tłumaczenie:Ja jem bo on gotuje.

3 lata temu

9 komentarzy


CHI77OUT

Jem ponieważ on gotuje.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Jem, ponieważ on gotuje/Jem dlatego, że on gotuje/Jem, bo on gotuje

5 miesięcy temu

simon17031

jak ona może jeść skoro on jeszcze gotuje

11 miesięcy temu

Acha89

Ale on teraz tego nie robi. Przeciez nie jest napisane "he is cooking."

10 miesięcy temu

Magda619563

Właśnie

5 miesięcy temu

Zuzanna868451

I

4 miesiące temu

BeataMales

Bo i ponieważ to jest to samo

3 lata temu

KarolinaLe767076

Wszystko jasne "Soup is the anserw"

3 lata temu

wer-mar

To nie ma trochę sensu. 'Jem bo on gotuje' Czyli wyjada mu za garnka? XD

9 miesięcy temu