Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is an orange."

Çeviri:O bir portakaldır.

1
3 yıl önce

14 Yorum


IlyasEyvaz

O portakaldir dedim kabul edilmedi:(

3
Cevap ver2 yıl önce

semihdindo

bu bir portakaldir dedim kabul edilmedi

2
Cevap ver2 yıl önce

netuhafgun

Bu bir portakaldır. Dedim kabul etti. O, seçeneği yoktu şuıklarda. Ama It cansız varlıklar için o demek değil miydi?

1
Cevap ver1 yıl önce

lara396321

A an bütün benzerleri içerisinden herhangi birtanesi olduğunu belirtmeye yarar. Yalnizca isimlerin önüne ve tekil şeylerin onunde kullanilir. Cogullarda kullanilmaz. Cogu kişi sesli harflerle baslayan kelimelere "an" sessiz le baslayanlara "a" geliyor saniyor.
Örneğini vereceksem apple ve pencil en basitleri. An apple ve a pencil. Fakat bu yazilisla degil okunusla alakali bir durum. Univercity sesli harfle basladigi icin an gelmez aksine okunuşu YUNIVÖRSİTİ oldugu icin a gelir. Okunusuna gore ayirt edilir kisaca.

1
Cevap ver1 yıl önce

Saya123644

Teşekkür ederim

0
Cevap ver4 ay önce

mahmtoguz

University

0
Cevap ver2 ay önce

Oyunseveri

Kolay

Dimi..

0
Cevap ver2 yıl önce

eda134399

Biri açıklayabilir mi o bir portakaldır ile o portakaldır aynı değil mi

0
Cevap ver2 yıl önce

irem20246

Oleyy doğruu yaptimm

0
Cevap ver1 yıl önce

havinnisa1

Ah kolaylar kolaylar anlamayan paylaşmasın yeeees.

0
Cevap ver1 yıl önce

iffet669074

Şıklar da o yok bende bu bir portakal yaptım doğru dedi. It cansizlar için o anlamında değil mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

Ahmet926951

O bir portakaldır olması gerikir

0
Cevap ver1 yıl önce

yasar482251

o bir portakaldır dedim kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

Nazire1122

Arkadaslar ilk kelimenin bas harfinin buyuk yazılması şart

0
Cevap ver5 ay önce