"بطتك عشائي."

الترجمة:Your duck is my dinner.

منذ 3 سنوات

18 تعليقًا


AbdulRidaA

يعني لم اكتب is اعتبر الجملة كلها خطأ يا أخي شجعنة شوية

منذ 3 سنوات

NaniSalih

طيب ما تنفع your duck's my dinner

صار خطأ شالفرق بين (duck is) (duck's)

منذ 3 سنوات

TonyMagdy2

's للملكية يعنى nani's book الكتاب بتاع nani bs nani is book تبقى معنى تانى خالص و هو نانى كتاب XD

منذ سنتين

AMB488

طيب ما تجي my daner is your duck

منذ 3 سنوات

mostafaell

هتبقى عشائى بطتك

منذ 3 سنوات

7mkE6

dinner هكذا تكتب للتصحيح

منذ شهر واحد

seirox7

حرام للبطه

منذ 3 سنوات

MohamedAld4

اششش

منذ 3 سنوات

zuheyr1

لا حلال.. :)

منذ 3 سنوات

aboyasserr

في الاول كتبت my dinner

منذ 3 سنوات

Sooma4ever

شرير :/

منذ 3 سنوات

NVih1

Your duck is my dinner

منذ سنتين

Fatimah615486

Your duck is my dinner

منذ سنتين

mohamad228461

ماذا تعني؟

منذ سنتين

azizfb511

خطا عليهم

منذ سنتين

dahoom7890

Ho

منذ سنتين

megoo935074

He is coraect

منذ سنة واحدة

amckel
amckel

:(

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.