"I have children."

Traducere:Eu am copii.

February 1, 2015

12 comentarii
Această discuție este blocată.


B-erenice

Propozitia este foarte usoara dar nu am reusit sa fac smecheria care o fac de obicei!!!!!!!!!


ElenaAlexi6

Erika erika trebuie sa dai acolo mai jos"nu pot vorbi,,


SailaMaria

Dar nu este corect


MihneaAnto

Eu am scris eu am copil si a mers


Alex573613

Nu. Asa este gresit. Se spune eu am copii. Child este la singular; Children la plural


Jennie14Tae

Din greseala am pus "a" adk I have a children dar trebuia sa fie I have children


MicuRobert4

children este la singular, am raspuns "gresit", desi raspunsul meu este 100% corect


Alex573613

Children este la plural , Child la singular


MiriamAnel9

Eu am gresit la have


MdlinaCroi2

Eu pot sa zic orice si imi pune bine

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.