Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The mothers have children."

Traducere:Mamele au copii.

acum 3 ani

12 comentarii


AdnanaIuli

Normal ca au copii. Daca nu ar avea nu s-ar mai numi mame -_-

acum 1 an

gbgbvhgggb

Eu am scris . Mamele au copiii si este incorect .

acum 3 ani

cenusa.daiana86

Copii cu doi de ii

acum 3 ani

AlienAle1

Pentru ca nu cunosti bine limba romana..=)

cu 1 lună în urmă

afganul

Corect este children's

acum 3 ani

andrandrusca

Nu. "Children's" înseamna "al copiilor". Acel " 's " arata genitivul.

acum 2 ani

Bellatrix838916

Ai dreptate...

acum 1 an

CristinaAl259789

Ar trebui sa fie childrens ca sa fie copii

acum 2 ani

414--94

Nu exista childrens in limba engleza. Unde ai vazut tu pluralul pluralului? Children este pluralul substantivului child, dar cred ca forma de kid si kids iti este mai cunoscuta, asa ca poti folosi aceste substantive.

acum 2 ani

ana127833

Da,chiar e corect tot ce ai scris în legatura cu asta!!

acum 1 an

DumitruMir2

Ba nu pentru ca child este copil și children sunt copii La pluralul lui"child " se face o excepție

cu 6 luni în urmă

AdrianZps

Child/Children! Singular/plural!

cu 2 luni în urmă