"The mothers have children."

Traducere:Mamele au copii.

February 1, 2015

13 comentarii


AdnanaIuli

Normal ca au copii. Daca nu ar avea nu s-ar mai numi mame -_-

May 27, 2017

Ioana923837

"Mămicile au copii." - ar trebui acceptat

March 17, 2019

gbgbvhgggb

Eu am scris . Mamele au copiii si este incorect .

February 1, 2015

cenusa.daiana86

Copii cu doi de ii

February 9, 2015

AlienAle1

Pentru ca nu cunosti bine limba romana..=)

July 26, 2018

afganul

Corect este children's

February 5, 2015

andrandrusca

Nu. "Children's" înseamna "al copiilor". Acel " 's " arata genitivul.

April 27, 2016

Bellatrix838916

Ai dreptate...

July 27, 2017

CristinaAl259789

Ar trebui sa fie childrens ca sa fie copii

September 7, 2016

414--94

Nu exista childrens in limba engleza. Unde ai vazut tu pluralul pluralului? Children este pluralul substantivului child, dar cred ca forma de kid si kids iti este mai cunoscuta, asa ca poti folosi aceste substantive.

September 7, 2016

ana127833

Da,chiar e corect tot ce ai scris în legatura cu asta!!

May 14, 2017

AdrianZps

Child/Children! Singular/plural!

July 14, 2018

DumitruMir2

Ba nu pentru ca child este copil și children sunt copii La pluralul lui"child " se face o excepție

March 8, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.