Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O benim hatam."

Çeviri:It is my mistake.

3 yıl önce

8 Yorum


MCosan
MCosan

Mistake eklenmis durumda.

2 yıl önce

359mehmet

fault ile mistake nin anlamı aynı gogle çeviride bakabilirsiniz saten ben hep yanlışlarımı oradan kontrol ederim:)

grşrz

3 yıl önce

Emma-lee93

It is my fault dediğinde "benim suçum" gibi bir anlama gelirken mistake'de böyle değildir :)

3 yıl önce

zbeyr3

Dogru cevabima yanliş diyor???

2 yıl önce

oguzersen

çok saçma sapan tercümeler var "my bad" niye olmuyor çevirenler çok dar kalıplı çevirmişler

2 yıl önce

busegeren2007

It is my mistake deyince kabul ediyor ama That is my fault yada This is my fault deyince kabul etmiyor.

1 yıl önce

bilgekaganylmz

This'i tab2de kabul etmez. This= bu

1 yıl önce

EsarTR

Mistake ve Error cevapları kabul edilmeli ben bildirdim siz de bildirin, ayrıca benim gibi düşünenler lingot verirse sevinirim

1 yıl önce