"Ty děti jedí jablko."

Překlad:The children eat an apple.

February 1, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


labi846246

Napisal som The kids are eating an apple a vyhodilo mi to ako chybu je rozdiel medzi kids a children?


kacenka9

Zadny. Children je formalnejsi. A puvode kurz mel jenom children a postupne doplnujeme kids, ale casto chybi.


betelitka

vynechala so an.....v predošlej vete, kde bolo že kôň je zviera. som napísala - the horse is an animals. a to bola chyba. teraz som vynechala tento člen. a nechápem prečo mi vypísalo chybu.


kacenka9

The horse is an animals. Tam mate spatne mnozne cislo u animals. Pred mnoznym cislem neni neurcity clen navic.


Voyta
Mod

V tom případě asi nevíte, k čemu slouží členy. Pokud jste na počítači a ne v mobilní aplikaci, přečtěte si poznámky k lekci Základy 1. Ještě mohu doporučit první tři odkazy tohoto příspěvku.


Atepil

U cvičení: Zaškrtnou VŠECHNY správné odpovědi, jsem zaškrtnul jen: The children eat an apple, protože to přeci odpovídá větě: Ty děti jedí jablko. Druhá "správná" možnost: The children eat The apple, by přeci měla mít správný překlad: Ty děti jedí TO jablko. Netuším, jak v angličtině, ale v češtině slůvkem TO odkazuji na konkrétní kus a když tu určitý člen konkrétně TO-THE napsané není, tak přeci nemohou být obě verze správné! A ještě by mne zajímalo, kdy použít zjednodušené EAT a kdy se požívá ARE EATING?


kacenka9

Mate pravdu. (V tomto pripade. Pozor ale, ne vsechna "the" se daji prelozit jako ten, ta, to. Nekdy tam v cestine neni nic. V tomto pripade by tam ale cestina neco urcite take dala). Opravila jsem to.

eat vs. are eating (stejne jako vsechna dalsi slovesa). eat je ze jite. Jim hovezi = obecne tvrzeni, ze asi nebudete hinduista a obcas si date hovezi. Nebo ho jite kazdy ctvrtek k veceri. I am eating = ted zrovna se cpu snidani (coz je pravda). Slovesa pri slozeni prislusneho tvaru slovesa BYT plus ING na konci znamenaji, ze se ted zrovna ta dana vec deje. (Pozor na slova s ING na konci, aby mohla vyjadrovat probihajici dej, musi tam byt ten prislusny tvar slovesa BYT. Jinak mohou znamenat neco jineho, ale tak daleko jeste nejste).


zuzanahonigova

jak mohou děti (množné číslo) jíst jedno jablko? napsala jsem The children eat apples


Ginny334527

Normálně si ho rozkrájí a každé dítě sní kousek ;-)


projaroslav

Those children eat an apple


TerezaEklo

proč apple a né apples?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.