Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The disease has four stages."

Çeviri:Hastalığın dört aşaması var.

3 yıl önce

11 Yorum


nurid73

Cevabım niye yanlış.?Bu hastalık derken belirli hastalığı kastediyorum.

3 yıl önce

Emma-lee93

Bu hastalik = This disease :) (the bu veya su anlami katmaz)

3 yıl önce

gamzebjk

hastalıkta aşama ile evre aynı şey oluyor zaten bu cevapta kabul edilmeli

2 yıl önce

Emma-lee93

Raporlayın

2 yıl önce

intemani

Evre ve Aşama aynı Anlamlı... Bence cevabım doğru

11 ay önce

Dincer28876

Hastalığın dört bölumü var? Neden olmuyor?

1 yıl önce

vahidnasir2

Patient ,disease yerini kullana biliyormuydu

1 yıl önce

metin334

Hastalıklar 4 evredir aynı şey ya

1 yıl önce

elifyagmur09

Nok

5 ay önce