1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The effect is almost the sam…

"The effect is almost the same."

Çeviri:Etki neredeyse aynı.

February 2, 2015

16 Yorum


mustafa-mustafa

"neredeyse aynı etki" kabul etmiyor


Mehmet_Can_

'Etkisi neredeyse aynı' neden olamadı ?


Lumi84

Aynen bende öyle yapmistim


opsiyonel-kisi

bende öyle yaptım ve hala muamma...


hikilic

Etkisi derken neyin etkisi gibi bir soru çıkar. Sanırım sizde the apple -> elmayı dediğimiz gibi etkiyi kastettiniz ama bu cümlede özne olduğu için direk etki denilmiş


DenizKama

"Same" 'den önce gelen THE'nın gerekçesini bilen biri açıklasa da öğrensek


ermahkaraa

Nedenini bilmiyorum ama same onune her zaman the takisi aliyor.


DenizKama

Neyse.... bu the kullanımının gerekçesini açıklamak bana düştü. Kimseden ses çıkmamış... Açıklama yaparız Yakında..


hikilic

eğer belirli bir şeyden bahsediyorsak (ki burada etki, öncesinde de bahsedildiği başka etki ile karşılaştırıldığı belli olduğu için) başına the gelmesi bana garip gelmedi


erayk16

'same' in başına neden 'the' geliyor?


sfros

Efekt neredeyse aynı yı da kabul etmeliydi


Tuncay543107

Effect orada noun yani isim oldugundan dolayi basinda the var, dolayisiyla etkisi olmaz, onun etkisi gibi bir sey yok


Mehmetoban45453

"Nerdedeyse etkisi ayni." Yazdim kabuletmedi


hatininhayalleri

"nerede ise aynı etki" cümlesinin kabul edilmesi gerekir mi eğer kabul edilmez ise "neredeyse aynı etki" cümlesi nasıl kurulabilir?


kingman54

Same neden başına "THE" alır ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla