"Nabídnou jí kávu."

Překlad:They are going to offer her coffee.

February 2, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


HonzaMarek

Proč ne offer her a coffee?


Nemesis_NaR

To by mělo jít a divím se, že to není uznané.

Ono káva je jak počítatelná tak nepočítatelná. Nepočítatelná je jakožto každá kapalina, ale protože člověk si většinou dá jednu kávu, jakožto jeden hrníček, tak je přípustná i počítatelná verze. Problematika počítatelnosti je rozebrána v odkazu níže a tady ty obojetné jsou zmíněny ke konci článku: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena


Tom263068

Proč nemůže být "will offer" ? tady není možné přesně určit, zdali to bude někdy teď nebo v budoucnosti v odstupu. Možnosti by měly být možné obě.


IgorHnzdo1

A jak by prosím bylo, že nabídnou její kávu ?


Joseph4111943

Přidávám se: Není správnější: They WILL offer her coffee. ?


ZdekaSchoo

to je možná alternativa, ale správné je obojí.


Joseph4111943

Nebo dokonce: They are OFFERING her coffee!?


ZdekaSchoo

tohle ne, to je přítomný průběhový čas, nabízejí jí kávu, ne nabídnou ji kávu.


JosephM.6

Jenomže např.: "Pojedu do Příže" je "I am going to go to Paris!"


JosephM.6

A pokud je rovnocené "will" a "to be going to", pak by hodnocení nemělo být negativní, že?!


ZdekaSchoo

Pokud vám to variantu s will neuznalo, nahlaste to.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.