1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The parliament"

"The parliament"

Vertaling:Het parlement

February 2, 2015

3 opmerkingen

Gesorteerd op topdiscussie

amavk

De regering is toch ook goed?

February 2, 2015

Voorlindsay

Het parlement zijn de eerste en tweede kamer, hun taak is om de regering te controleren en is tevens een medewetgever.

De regering bestaat uit de koning(in) en de ministers, en is het centrale bestuur van Nederland.

"parliament" betekent "parlement" and "government" betekent "regering"


amavk

Dank je voor de heldere uitleg.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.