1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women eat a sandwich."

"The women eat a sandwich."

Překlad:Ty ženy jedí sendvič.

February 2, 2015

20 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


seimonka

Prosím nešel by přidat překla ženy jí sendvič? Nebylo mi to uznáno

January 4, 2016

Nemesis_NaR

Nešel, protože není spisovně správný, jediný správný tvar je "oni jedí". Nic si z toho nedělejte, já jsem to před DuoLingem taky nevěděl.

January 4, 2016

englishman773954

Proč to neni - ta žena jí

January 5, 2017

kacenka9

protoze slovo 'womEn' je mnozne cislo od slova 'womAn'. Zeny a zena.

January 5, 2017

VladkoMarc

Viete mi prosim poradit read a reads preco a kedy sa to pouziva? Ja tomu stale nerozumie.. jedno robi z oslovenia automaticky mnozne cislo a druhe jednotne? Ako to rozoznam?

August 3, 2017

kacenka9

To nema s jednotnym a mnoznym moc co delat.

S se pridava na konec sloves ve 3. os. cisla jednotneho v pritomnem case. Tedy ON-ONA-ONO. Treba: On ji, jde, cte. = He eatS, goES, readS.

Ve vsech dalsich osobach, jak jednotnych tak mnoznych je pak EAT, GO a READ.

August 3, 2017

V.V.5

Proč tam není ten sendvič?

April 30, 2018

kacenka9

V anglictine nic nenaznacuje, ze se jedna o nejaky konkretni sendvic

April 30, 2018

ivka_b

Zmátlo mě, že neni uznáno ženy jí

May 12, 2018

ValaCZE
June 3, 2018

ZdenkVodrk

muži jedí ale ženy jí

February 1, 2019

nueby

Taky špatně, ale aspoň originální.

February 1, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.