Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The women eat a sandwich."

Překlad:Ty ženy jedí sendvič.

před 3 roky

26 komentářů


seimonka

Prosím nešel by přidat překla ženy jí sendvič? Nebylo mi to uznáno

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nešel, protože není spisovně správný, jediný správný tvar je "oni jedí". Nic si z toho nedělejte, já jsem to před DuoLingem taky nevěděl.

před 2 roky

RomanCZ
RomanCZ

Ano, pro 3.os mn.č. je správný tvar opravdu "jedí". Ale pokud se tu máme učit i spisovnou češtinu, tak opravdu v souvislosti s ženami platí "oni jedí"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja tam nikde slovo "oni" nevidim. Ani, v tomto pripade spravne "ony", neb vsude je slovo "zeny". Nicmene "Ony jedi" je jediny spravny tvar.

před 2 roky

englishman773954

Proč to neni - ta žena jí

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze slovo 'womEn' je mnozne cislo od slova 'womAn'. Zeny a zena.

před 1 rokem

Sonda91772

Proc to jsou zeny a ne zena?

před 1 rokem

NanyJ

women (ženy) je množné číslo od woman (žena)

před 1 rokem

VladkoMarc

Viete mi prosim poradit read a reads preco a kedy sa to pouziva? Ja tomu stale nerozumie.. jedno robi z oslovenia automaticky mnozne cislo a druhe jednotne? Ako to rozoznam?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To nema s jednotnym a mnoznym moc co delat.

S se pridava na konec sloves ve 3. os. cisla jednotneho v pritomnem case. Tedy ON-ONA-ONO. Treba: On ji, jde, cte. = He eatS, goES, readS.

Ve vsech dalsich osobach, jak jednotnych tak mnoznych je pak EAT, GO a READ.

před 1 rokem

Stoun5
Stoun5

Myslel bych že ten sendvič jí jedna žena.. Ale překlad je: Ty ženy jí sendvič. Kde dělám chybu?

před 11 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Vy nikde, to autor anglických vět vymyslel haldu takovýchto divných vět, které nedávají smysl.

před 3 měsíci

FrantisekS766895

Kdyby to byli zeny bylo tam womens ne?

před 8 měsíci

NanyJ

women je množné číslo od woman

před 8 měsíci

V.V.5

Proč tam není ten sendvič?

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

V anglictine nic nenaznacuje, ze se jedna o nejaky konkretni sendvic

před 4 měsíci

ivka_b

Zmátlo mě, že neni uznáno ženy jí

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod
před 3 měsíci

Kemilek1

Proč je tam to množné cislo prosim?

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Jako proč tam není sendviče? To ví jen autor. Jenže nikdo z nás netuší kdo to je, abychom se ho zeptali.

před 3 měsíci

robert326998

Co je to za .... Ty ženy jedí sendvič. To jako několik žen jí jeden sendvič? Překlad Ta žena jí sendvič.to nevezme ale když tak by mělo být Ty ženy jedí sendviče. (sandwiches)

před 3 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ano, věta je to divná, berte to tak, že si ty ženy roždělí ten sendvič mezi sebou.

před 3 měsíci

AlenaUllma1

Ženy jí je také správně

před 2 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

ach boze

před 2 měsíci

Lukas959539

Jakto že ženy a ne žena?

před 1 měsícem

Liborebest

Napsal jsem to správně pise chybu

před 1 měsícem