1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We want to have a child."

"We want to have a child."

Traducere:Noi vrem să avem un copil.

February 2, 2015

5 comentarii


SCatalin_2002

Hai frate am rapus " Noi ne dorim sa avem un copil " si giciti ce ? A fost gresit fiindca am adaugat "ne" de ce?


DorinMihai2

Raspunsul este gresit, pentru ca verbul "a dori" este "wish", iar "want" este "a vrea".


Thecatpenguin

Asa am scris si eu si mi-a dat corect :) :(


Leopluset

Stai. traducerea este asa Noi vrem sa avem un copil, daca want este a vrea este verb... Nu te mai gandi si gandeste si tu la propoziti ci la capitol, ai grija!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.