Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We want to have a child."

Traducere:Noi vrem să avem un copil.

acum 3 ani

5 comentarii


SCatalin_2002

Hai frate am rapus " Noi ne dorim sa avem un copil " si giciti ce ? A fost gresit fiindca am adaugat "ne" de ce?

acum 3 ani

DorinMihai2

Raspunsul este gresit, pentru ca verbul "a dori" este "wish", iar "want" este "a vrea".

acum 3 ani

SCatalin_2002

Raspuns* scz

acum 3 ani

Thecatpenguin

Asa am scris si eu si mi-a dat corect :) :(

acum 3 ani

Wethelp

Stai. traducerea este asa Noi vrem sa avem un copil, daca want este a vrea este verb... Nu te mai gandi si gandeste si tu la propoziti ci la capitol, ai grija!

acum 2 ani