1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men drink beer."

"The men drink beer."

Traducere:Bărbații beau bere.

February 2, 2015

7 comentarii


LigiaBejen

Acolo scria "men", la sg


sebastianmolin

Acolo in lectie? ("man" este sg., "men" este pl.)


miricageorgiana

Da este ..men.. La plural


Bibi_Gigi

Dacă era la pl trebuia sa pună si drinks nu drink.


BenYoung84

drinks nu este plural. Este persoana a treia singular (el/ea)


DanielBalan98

Nu, nu trebuia. -s se pune la persoana a III-a singular, ca man. Dar nu men.


SaraCozman

Ei spun the men drink beer dar este barbatul bea bere nu barbatii beau bere!!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.