"Themendrinkbeer."

Traducere:Bărbații beau bere.

acum 3 ani

6 comentarii


LigiaBejen

Acolo scria "men", la sg

acum 3 ani

SebastianMolin

Acolo in lectie? ("man" este sg., "men" este pl.)

acum 3 ani

miricageorgiana

Da este ..men.. La plural

acum 3 ani

Bibi_Gigi

Dacă era la pl trebuia sa pună si drinks nu drink.

acum 3 ani

Bibi_Gigi

Scrie MEN si MEN este la singular!!!

acum 3 ani

DanielBalan98

Nu, nu trebuia. -s se pune la persoana a III-a singular, ca man. Dar nu men.

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.