"The attack happened in March."

Çeviri:Saldırı Mart'ta oldu.

February 2, 2015

15 Yorum


zehraviyyu

"saldırı martta meydana geldi" dedim kabul etmedi. doğru değil mi?

February 2, 2015

Emma-lee93

Eklendi :)

February 3, 2015

meolinkh

Saldırı martta oldu yazdım, yazım yanlışı var dedi. Çevirdiğim dil Türkçe olduğu için bu dilin kurallarına uyarak yazdım ki Türkçede ay isimleri belirli bir tarihi belirtmediği sürece ("20 Mart'ta" gibi) küçük harfle yazılır.

June 16, 2016

e.korkmaz

yahu saldırıyla hücum aynı şey değil mi?

April 13, 2015

Emma-lee93

Ekledim :) Emin oldugunuz seyleri rapor edin :)

April 14, 2015

Umut502667

Türkçe çeviride iki tane hata arka arkaya yapılmış. "Mart" küçük harfle başlayacak ve "ta" eki bitişik yazılacak. Saldırı martta oldu.

September 15, 2016

parabolpol

neden at march degil, zaman ay, gun saat isimlerinin onune at gelmez mi?

June 2, 2015

Emma-lee93
June 3, 2015

a1986u

Teşekkürler

June 23, 2015

Mete464217

Martta yerine Martda yazdım yanlışlıkla kabul etmedi bence çok büyük bir yazım hatası değil

July 10, 2015

Emma-lee93

Yazım hatasının büyüğü küçüğü olmaz. Anlamsız bir şey yazsaydın yanlışlıkla, o zaman kabul ederdi muhtemelen :)

November 16, 2015

alperen988680

Saldırı martta idi dedim kabul etmedi aynı anlamı taşıyor

June 2, 2016

NuriCanAta

saldırı martta meydana geldi yanlış. Eklememeniz gerekirdi The attack came to fruition on mart

December 4, 2016

Mustafa408-5

aslında gunde 5 bolum bıtırseymısın bu kadar vakıt almaz ve daha ıyı ogrenır mişim !

April 28, 2017

YaseminAya2

Neden saldırıyı kabul etmedi?

November 1, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.