1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Like a mirror"

"Like a mirror"

Çeviri:Bir ayna gibi

February 3, 2015

6 Yorum


ArmyY2

Like sadece fiil olarak kullanilmiyor gibi baglaci olarak da kullaniliyor


ItsAlexaMoon

Like burada gibi anlamına mı gelmiş? Yani kastettiğim şey like başa geldiğinde gibi anlamını mı taşıyor?


SelenSancak

Bağlaç olarak kullanıldığında like kelimesi gibi anlamina gelir


MuallimHaz

Türkiye adlı kulübüme girmek isteyenler için kod 2TQFBU


HakanSait

"Like a sin, I hid you." olur mu?


sevda727147

Like hem gibi hem begen anlamlarina geliyor. Ama cumlenin anlamina gore mi anlam cikartmak lazım, cumle icinde kullanirken farki nedir ne yapmalıyız

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.