A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Valaha beszélt portugálul."

Fordítás:She used to speak Portuguese.

3 éve

5 hozzászólás


Papucska
Papucska

Hát én nem vagyok biztos benne hogy ez így az.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mi a gondod?

3 éve

Papucska
Papucska

Most már semmi. Valamiért nagyon a "ever" volt az agyamban. De aztán rájöttem, hogy kérdésnél jó lenne, amúgy meg nem annyira. :) (did he ever speak portugese?)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen az tökéletes mondat.

3 éve

evairenpinter

Mi a use jelentése itt? A valaha használtat jelenti?

1 éve