Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sizler erkeksiniz."

Çeviri:You are men.

3 yıl önce

7 Yorum


kamernur2014

You are man olmaz mi

3 yıl önce

tayfur.2017

Türkçede yüklem özne ilişkisi vardır ."sizler erkeklersiniz" diye bişey olmaz, "sizler erkerksiniz" olur burada ki erkeksinizden kasıt çoğuldur.saygı ve ya tekil amaçlı kullanılmamıstır.

3 yıl önce

Viforvendetta

"a man"

3 yıl önce

Oyunhedgeh

Ya tirnak koyamiyom takildik kaldik ya.

2 yıl önce

xxKralxx

You are man tekildir o yüzden olmaz

2 yıl önce

salihberka2

Ya men yerine man olmasi gerekmezmi

1 yıl önce

enes81543

They are man olsa ne olur

6 ay önce