"He has a duck, I have a turtle."

Переклад:У нього є качка, у мене є черепаха.

February 3, 2015

22 коментарі
Це обговорення закрито.


wFJp2

Не дуже чітко вимовляють слова вже втретє замість "duck" - "dog:


deniko
Mod
Plus

Для слов'янського вуха важко відрізнити англійські голосні, і глухі-дзвінкі приголосні в кінці слів; насправді ком'ютерний голос вимовляє ці слова досить непогано і чітко (у всякому разі сьогодні, 12 серпня 2020, через браузер - це важливо, тому що вимовляє Google TTS, і голос і вимова іноді міняються, це ще й залежить від пристрою).

Треба, на жаль, звикнути до цих звуків - це частина вивчення іноземної мови.

Кілька речень - всі з вимовою - англійською зі словом "duck"

Багато речень - всі з вимовою - англійською зі словом "dog"

Речення по посиланням - там вимовляє живий носій мові, а не робот, як на дуо.

Треба ще зазначити, що в британській англійській слово dog вимовляється не так, як у американській, але, мабуть, це вже буде офтопік.


AYzjz

Походжуюсь


Nick600791

Согласний


eIK114

Знову качка і собака. Замініть слово на їнше


Vadimius

Поясніть будь-ласка чому тут "has", а не "have"


SergioRuido

Дієслова з він/вона (he/she) в англійській в теперішнбому часі приймають правило закінчення -s. I read - he reads, You speak - she speaks. А дієслово "мати" (to have) змінюється на has - She has a sister.


hXXK4

!В! нього є качка, а в мене черепаха, через букву В на початку на зарахувалась відподвідь


Dmytro496586

Тому що У напочатку


AndriiPliu

Погоджуюсь


6Pi91

Чому у приставлених словах не було слова "є" тому, що коли я написала "У нього качка, у мене черепаха" мені видало "У мене є качка, у мене є черепаха", (але мені зарахувало) а коли я зайшла сюди тоді я читаю зовсім інше "Він має качку, я маю черепаху".

Що за каша?


Vadym_H

"У нього є собака, а в мене черепаха" - чому це неправильно?


Vadym_H

Звісно, не собака, а качка :)


Lilia916745

Де тут помилка


E5uN7

Це доуліно дуже класна гра!!


LevDevilMa

Брєд, я три рази говорив..воно не сприймало і помилку видало збс


Yasya_Malfoy

привіт я duolingo


Yasya_Malfoy

дуолинго


OAPr50251

Я правильно написала


sZiy20

Я дала правильну відповідь, а воно не зарахувало. Це вже не вперше.


NataliMali4

Збій програми

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.