1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He has a duck, I have a turt…

"He has a duck, I have a turtle."

Переклад:У нього є качка, у мене є черепаха.

February 3, 2015

21 коментар


wFJp2

Не дуже чітко вимовляють слова вже втретє замість "duck" - "dog:


AYzjz

Походжуюсь


Nick600791

Согласний


Drliadyk

мій варіянт "в нього є качка, а в мене черепаха". чому не зараховано? б/л без мудацтва


eIK114

Знову качка і собака. Замініть слово на їнше


Vadimius

Поясніть будь-ласка чому тут "has", а не "have"


SergioRuido

Дієслова з він/вона (he/she) в англійській в теперішнбому часі приймають правило закінчення -s. I read - he reads, You speak - she speaks. А дієслово "мати" (to have) змінюється на has - She has a sister.


olia406742

Капець тут деякі слова неправильні


hXXK4

!В! нього є качка, а в мене черепаха, через букву В на початку на зарахувалась відподвідь


Dmytro496586

Тому що У напочатку


AndriiPliu

Погоджуюсь


6Pi91

Чому у приставлених словах не було слова "є" тому, що коли я написала "У нього качка, у мене черепаха" мені видало "У мене є качка, у мене є черепаха", (але мені зарахувало) а коли я зайшла сюди тоді я читаю зовсім інше "Він має качку, я маю черепаху".

Що за каша?


Vadym_H

"У нього є собака, а в мене черепаха" - чому це неправильно?


Vadym_H

Звісно, не собака, а качка :)


Lilia916745

Де тут помилка


E5uN7

Це доуліно дуже класна гра!!


LevDevilMa

Брєд, я три рази говорив..воно не сприймало і помилку видало збс


yasya90681

привіт я duolingo


yasya90681

дуолинго


OAPr50251

Я правильно написала


sZiy20

Я дала правильну відповідь, а воно не зарахувало. Це вже не вперше.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.