"He has a duck, I have a turtle."

Переклад:У нього є качка, у мене є черепаха.

3 роки тому

11 коментарів


Vadimius

Поясніть будь-ласка чому тут "has", а не "have"

3 роки тому

SergioRuido

Дієслова з він/вона (he/she) в англійській в теперішнбому часі приймають правило закінчення -s. I read - he reads, You speak - she speaks. А дієслово "мати" (to have) змінюється на has - She has a sister.

3 роки тому

wFJp2

Не дуже чітко вимовляють слова вже втретє замість "duck" - "dog:

4 місяці тому

Drliadyk

мій варіянт "в нього є качка, а в мене черепаха". чому не зараховано? б/л без мудацтва

2 роки тому

eIK114

Знову качка і собака. Замініть слово на їнше

3 місяці тому

hXXK4

!В! нього є качка, а в мене черепаха, через букву В на початку на зарахувалась відподвідь

2 роки тому

Dmytro496586

Тому що У напочатку

1 рік тому

olia406742

Капець тут деякі слова неправильні

2 роки тому

6Pi91

Чому у приставлених словах не було слова "є" тому, що коли я написала "У нього качка, у мене черепаха" мені видало "У мене є качка, у мене є черепаха", (але мені зарахувало) а коли я зайшла сюди тоді я читаю зовсім інше "Він має качку, я маю черепаху".

Що за каша?

1 рік тому

Vadym799359

"У нього є собака, а в мене черепаха" - чому це неправильно?

1 місяць тому

Vadym799359

Звісно, не собака, а качка :)

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.