A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like cooking and eating."

Fordítás:Szeretek főzni és enni.

3 éve

5 hozzászólás


puskas.jakab

A szeretem a főzést és az evést miért nem helyes?

3 éve

fortuna0728

Az talan i like the cooking and the eating de nem biztos.

2 éve

ErdlyiAtti2

Mert magyar ilyet nem mond.

6 hónapja

TiborPapp7

Mi a különbség jelentésileg e mondat és az I like to cook and eat között? Köszi a választ!!!

2 éve

Pilot3.Azi

Én azt írtam ,hogy: Szeretek enni és főzni. Miért nem fogadta el?

8 hónapja