"Akşam yemeğinden sonra o genelde uyur."

Çeviri:After dinner he usually sleeps.

3 yıl önce

25 Yorum


MedyaManya

He usually slepps after dinner olmuyomu ?!?!

3 yıl önce

EdaDoan3

Aynen zaman kaliplari sona gelmiyormu

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Zaman kalıpları cümlenin diğer öğelerine göre biraz daha esnek. Çoğunu başta da sonda da kullanabiliyoruz.

He usually sleeps after dinner.
= After dinner he usually sleeps.

1 yıl önce

KadirCakir

after basta oldugu bır cumleyı ılk kez goruyorum.He usually sleeps after dinner olması gerekli.

3 yıl önce

GozdeYilmaz10

After başta?

3 yıl önce

paramedic31

He usually sleeps after dinner olmaz mi

3 yıl önce

thearchivistt

usually yerine generally neden olmuyor?

3 yıl önce

PrincessofCA

Fake yedim şuan sees'i sleep diye okumuşum

2 yıl önce

queenzfeyza

Bana da çok oluyor..

7 ay önce

ibrahimtuna1463

"Generally he sleeps after dinner" olmaz mı

1 yıl önce

kiymet.shn

Bize kimse bahmiiiiyır miii :D bilen biri şu yorumlara cevap yazsa ya bizde yararlansak :D

1 yıl önce

ALCOHOLICS

Özne başta olması lazm bencede

2 yıl önce

Enesc1994

Neden kimse cevap vermemiş.? Nerdesin Selcen ÖZTÜRK hanım.?

2 yıl önce

o.bolukbasi05

After the dinner usually he sleeps yazdım it yazmam gerekiyomuş

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Breakfast", "lunch", "dinner" gibi öğünlerden bahsederken önüne "the" koymayız. Bu nedenle kabul edilmemiş olabilir.

1 yıl önce

o.bolukbasi05

İt ile he o demek ama

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Soru test şeklinde çıktıysa, birden fazla seçenek doğru olabilir. Bu durumda, soruda belirttiği gibi, bütün doğru şıkları işaretlemeniz gerekiyor. Örneğin bu cümle için:

"he sleeps...", "she sleeps...", "it sleeps.." seçenekleri varsa üçünü de işaretlemeliyiz.

1 yıl önce

sinemanial

Zarflar cumle kurulurken daima sonda oluyordu he usually sleeps after dinner olarak baslamas gerekmez mi?

1 yıl önce

cOPENHAG

Usually after dinner he sleeps neden olmuyor usually cümlenin başına da gelebilirdi ama hangi durumlarda?????

1 yıl önce

Shahrazad26

The word order of this English sentence is a bit awkward. Just so you all know.

1 yıl önce

Yusuf367509

he usually sleeps after dinner olması gerekiyor ayrıca cümledeki he yerine she de olabilir öznenin ne olduğu belli değil..

1 yıl önce

aliavan1

Bu cümle neden böyle?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Farklı zaman ifadeleri cümlenin farklı yerlerinde kullanılabilir. Örneğin:

"After dinner (akşam yemeğinden sonra) , "before dinner" (akşam yemeğinden önce), "during dinner" (akşam yemeği sırasında) gibi ifadeler cümlenin başına veya sonuna gelebilir.

"After dinner he usually sleeps."
"He usually sleeps after dinner."

"Usually (genelde), "always" her zaman "sometimes" (bazen) "never" (asla) gibi sıklık bildiren zaman ifadelerinin ise neredeyse tümü "uyumak, yemek, gitmek" gibi fiillerden önce gelir.

"He ususally sleeps at 9 o'clock."
"We always go home early."

1 yıl önce

nurhanur

Kafamı karıştırdı ama yok ki aydınlatan bir bilgili tecrübeli zeki çalışkan......

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Çıtayı çok yüksek tutmuşsunuz; cevap yazmaya çekiniyoruz :-D

Farklı zaman ifadeleri cümlenin farklı yerlerinde kullanılabilir. Örneğin:

"After dinner (akşam yemeğinden sonra) , "before dinner" (akşam yemeğinden önce), "during dinner" (akşam yemeği sırasında) gibi ifadeler cümlenin başına veya sonuna gelebilir.

"After dinner he usually sleeps."
"He usually sleeps after dinner."

"Usually (genelde), "always" her zaman "sometimes" (bazen) "never" (asla) gibi sıklık bildiren zaman ifadelerinin ise neredeyse tümü "uyumak, yemek, gitmek" gibi fiillerden önce gelir.

"He ususally sleeps at 9 o'clock."
"We always go home early."

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.