"Onlarmotosikletleseyahatederler."

Çeviri:They travel by motorcycle.

3 yıl önce

7 Yorum


O.Akkus

They travel with motorcycle kabul edilemezmi neden ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kabul edilemez, kullanım böyle olduğu için. prepositionların neden öyle olduğunun bir açıklaması yok genelde

3 yıl önce

O.Akkus

Cevap için teşekkürler.

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

By kullanımını anlamdım

3 yıl önce

ErkamBayndr

bike da motorsiklet enlamına gelmektedir. o yüzden "they travel by bike" da doğru cevaplara eklenmeli.

3 yıl önce

mehmetozer44

They travel with motorcycle. Ben böyle yazdım kabul etmedi...

3 yıl önce

Yelda939784

Neden with değil de by geliyor bilen birisi açıklasın

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.